منتدى المصارعة للعرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى المصارعة للعرب

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامدة جدة (الجزء 2)

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
melok

ذكر عدد الرسائل : 46
المزاج : رايق

نكت جامدة جدة (الجزء 2) Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامدة جدة (الجزء 2)   نكت جامدة جدة (الجزء 2) I_icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 4:59 pm

وكما وعدتكم بنكت جديدة

وانا هنا النهاردة عشان اوفى بوعدى

أرنب راح مكتب سفريات... ليه ؟؟؟؟؟؟؟ عايز يسافر الى (جزر) القمر

واحد راح يشتري بيتزا فالراجل بتاع البيتزا بيقوله : اقطعه اك أربع قطع ولا تمانية يابيه ؟؟؟؟ ..قام قال له ثمانية .. عشان جعان قوى

مره واحد مسطول بيجري ورا برص .....ليه؟ فاكره بوكيمون

مره حرامى سرق فرخه وراح يكله على شط النيل فشافه عسكرى وقل له مسكتك ياحرامى الفراخ ، والريش جنبك اهو ... فقال له الحرامى لا ياشويش دى نزلت تستحمى وقالت لى خلى باللك من هدومى

فرخة شربت مية مغليه باضت بيض مسلوق

واحد رمى على حبيبته ورده فماتت ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نسي يشيل الوردة من الفازا

واحد ركب اوتوبيس قعد جنب واحد ، شويه وجه الكمسري يقول للراجل اللي جانبه تذاكر قاله ابونيه ... فماخدش منه فلوس.... فصاحبنا عجبته الفكرة قوى ... ركب مرة تانية مع مراته و ابنه... فالكمسري قاله تذاكر قاله انا ابونيه و دي ام نيه و ده نيه بذات نفسه

مدير شركه سجائر مستورده قابل مدير شركه سجائر محليه فقال له ، انا مره لقيت فى السجاره بتاعتكم خشبه ....انتم بتستوردوا التبغ بتاعكم منين ...فرد عليه مدير الشركه متعجبا .....يعنى ايه تبغ!!!!!؟؟؟؟؟؟

واحد عصبى إتجوز واحده عصبيه الدكتور بيولد مراته..نزل الواد يقول للدكتور إبعد إنت أنا هانزل لوحدى

مره واحد بيقول لمراته انا بحب فيتراك اوى قالت له وانا بحب سمير اوى قالها ياوليه فيتراك ده مربى قالت وسمير ده عسل

واحد طويل شرب لبن مات ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عشان صلاحيته انتهت قبل ما يوصل بطنه

واحد غبى ...دخل صالون حلاقة و لما الزباين مشيت الحلاق قال له: دورك تعالى احلق لك .... فقاله انا مش جاى احلق .. قاله: امال اية.......... قال انا جاى اسال عن البيه اللى ساكن فوق .. فالست قالت لي اقعد فى الصالون لغايه ما البيه يجى

واحدة بتتكلم مع صاحبتها بتقولها .... أنا جوزي نساي جدا كل يوم يقولي أنا نسيت مفتاح المكتب ، أنا نسيت مفتاح الشقة......... ردت صاحبتها وقالت لها : طب أنتى أرحم منّي أنا جوزي كل يوم يقول لي أنا شفتك فين قبل كده

واحد ماشي في الصحراء شاف واحد قاعد علي صخره وبيعمل فوووووووووو فوووووووو ... سابه ومشي ... و شويه شاف واحد تاني قاعد علي صخره وبيعمل عن عن عن عن ...... سابه ومشي... و شوية شاف واحد قاعد على صخرة بس ساكت ، قال له قاعد كدا ليه ؟؟؟؟ ده في اتنين مجانين قاعدين يعملوا فوووووو وعن عن عن ورا ، راح قال له ايه دا هما قربه ؟؟ فووووووووووووووووووووووووووووووووو

واحد بخيل راح يزور مامته فى المستشفى لقى على الباب كلمة ادفع ...... قال ازورها بقى لما تروّح البيت

دكتور أول مره يخرج مع خطيبته دخل كافتريا المستشتفى .... و طلب 2 جالكوز

واحد بخيل جدا ... عنده ثلاث تفاحات ، فتح الاولى لقى فيها دود ... فتح التانية لقى فيها دود ... وصل للثالثة طفا النور و أكلها

واحد دماغه مليانه حشرات راح للدكتور قاله يادكتور عاوز اطّلع الحشرات اللى فى راسى... قاله افتح المروحه على الاخر واقعد ادمها هيطير منك الحشرات ، عمل كده وبعدين نام وصحى سمع صوت الحشرات بيقول امبارح كان فيه عاصفه لكن محدش مننا مات ... راح تانى للدكتور قاله منفعش الحل ده ، الدكتور قاله خلاص اركب عربيه واطلع على اخر سرعه وطلع دماغك من الشباك ...عمل كده وهو مروح من عند الدكتور وروح نام وصحى سمعهم بيقولوا امبارح حصل عاصفه شديده قوى ومافيش حد مات .... قام رايح للدكتور تانى وقاله الحل منفعش انا عاوز اخلص بقى .... قاله مفيش الاّ حل واحد ، تعد جمب واحد وتحط راسك فى راسه... و الحشرات هتروح منك .... ام راح عمل كده ونام وصحى الصبح سمعهم بيقولوا امبارح كان فى حرب جامدة مع قبيله تانية لكن محدش مننا مات ، واسرنا 500 من القبيلة التانية

جماعة اغبية عملوا أتوبيس يمشى بالعرض .... عشان يركبون كلهم قدام

واحد دخل جنينة الحيوانات ودخّل راسه في قفص الاسد، الحارس جري عليه وقاله انت بتعمل ايه يا مجنون ؟؟؟؟ قاله : ايه يابا .. يعني هناكله

مره واحد غبي بيقول لصاحبه ايه رأيك انت تاخد شهر اجازه من الشغل وانا اخد شهر اجازه ونسافر شهريين فرنسا

مرة اتنين راحوا يزورو متحف للفراعنة... فشافوا جثة متحنطة .....فالأول بيقول للتانى شايف يله قالو ايوا شايف...فبصوا قوي كده شافوا يافطة مكتوب عليها 156ق.م...... راح الاول قال للتانى :وده يطلع ايييه؟...قالوه التانى:والله منا عارف تلاقيها نمرة العربية الى داسته!!

واحد غبى عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى 500 .......... فمكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدأ يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل للــــ 199 ... جـاه النوم … راح قـيام بسرعة وغـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

واحد بيقول لمراته هو فين الكلب اللى جبناه يحرس البيت ؟؟؟ قالت له : سرقوه الحراميه أمبارح .

مضيفة طيارة بتسأل راكب ... تحب انزل لك عشاء كامل ؟؟؟؟ رد عليها : ليه هو كامل مش حيتعشى!!!

في قط سكر ونام جنب قط ميت ....... لما فاق وشاف القط ميت جنبه ، قال انا حاسس اني هعمل جريمه

سواق تاكسى ركبت معاة واحدة حلوة قال لها تعرفى تسوقى قالت لة لا .. قال لها انا تسوقى

واحد قتل حماته وفى القسم الظابط بيسأله اسمك ايه؟ قال له: اكتب فاعل خير .... انا مش بحب التفاخر

سأل الشرطي إمرأة تقود السيارة هل رأيت إشارة المرور.. قف ؟؟؟؟؟ فأجابته : نعم ، فقال لها : إذا لماذا لم تتوقفي ؟؟؟؟ فأجابته : لأنه مكتوب عليها قف وليس ...... قفى

في بقرة دخلت السجن ليه ؟؟؟ شافوها تأكل حشيش

مرة كلب جاتلة ذبحة صدرية علشان كان بيهوهو على واحد اطرش

واحد اشترى شريط لهانى شاكر لقى فية .......غلطة ، راح رجعه

قال الشاعر :ليس كل ما يذاكره الطالب يفهمه ...... وانما تأتي الامتحانات بما لا تحتوي الكتب

أغبيه راحو يلعبو بلياردو، واحد منهم وقف فوق الطرابيزة وقال لهم انا الجوووووون

مرة واحدة بتقول الى جوزها عيد جوازنا بكرة هتجيب لى ايه؟؟؟ قال لها هنقف دقيقتين حداد الصبح

سأل المدير مراقب الامتحانات... ليه طردت التلميذ من الامتحان ؟ المدرس: كان بيغش .. المدير : إزاى ؟؟؟ المدرس : شفتة بيعد ضلوعة في مادة العلوم

واحدة حامل ولدت بنت الساعة خامسة الفجر .. جه جوزها وجاب البندقية و ... طخ البنت ........ وقال لأمها ماعندناش بنات تيجي في انصاص الليالى ....!!!

إزاي نحط الزرافة جوه الثلاجة؟ حاجه بسيطة جدا.... نجيب الزرافة من الغابة ونفتح الثلاجة ونحط الزرافة جوه ونقفل الثلاجة. طيب وإزاي نحط الفيل جوه نفس الثلاجة؟ ... نفتح الثلاجة ونشيل الزرافة منها ونجيب الفيل من الغابة ونحط الفيل جوه ونقفل الثلاجة. طب ملك الغابة عمل اجتماع لكل لحيوانات الغابة كلهم حضروا الاجتماع ما عدا حيوان واحد فقط يا ترى مين هو؟...... الفيل طبعا عشان لسه جوه الثلاجة.طب لو وإنت كنت في الغابة وعايز تعدي بركة كلها تماسيح, تعمل إيه, وتعديها إزاي وانت مش معاك حاجه تركبها؟......حاجه سهله خالص..... ممكن تعديها سباحة عشان الحيوانات كلها مشغولة في الاجتماع بتاع الأسد!!!

واحد اشترى موزة لقاها معوجة.... راح رجعها

سال المدرس التلميذ : فى عام 1769 ولد شخص هام فى تاريخ فرنسا فمن هو ؟ اجاب التلميذ : نابليون يا استاذ ... ثم سال المدرس : وفى عام 1772 كان هناك حدث اخر ....... أجاب التلميذ : اصبح عمر نابليون 3 سنوات
lol! lol! lol! lol! lol!
يا رب تعجبكو النكت
ولو عايزين تانى قولولى
http://mohamedadnan.co.cc
xXx
Admin

ذكر عدد الرسائل : 77
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : الكمبيوتر و البرامج و تصميم المواقع و الكوووووورة

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة جدة (الجزء 2)   نكت جامدة جدة (الجزء 2) I_icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 5:03 pm

شكرا اوى يا محمد
والله فطستنى من الضحك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه Very Happy
http://www.wres2arab.yoo7.com
melok

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة جدة (الجزء 2)   نكت جامدة جدة (الجزء 2) I_icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 5:14 pm

xXx كتب:
شكرا اوى يا محمد
والله فطستنى من الضحك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه Very Happy

العفو يا حودة باشا
melok

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة جدة (الجزء 2)   نكت جامدة جدة (الجزء 2) I_icon_minitimeالجمعة مايو 02, 2008 2:39 pm

اية يا جماعة فين الردود ولا النكت مش عجباكو
shady 10/4

shady 10/4

ذكر عدد الرسائل : 33
العمل/الترفيه : مشاهدة المصارعة

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة جدة (الجزء 2)   نكت جامدة جدة (الجزء 2) I_icon_minitimeالسبت مايو 03, 2008 10:22 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نكت جامدة جدة (الجزء 2)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-